22 Kasım 2011 Salı

Güzel Bir Sabah Ve Güzel Bir Kahvaltı

Eveeeeet:) Blog yayınıma nasıl başlasam diye bir haylice düşündükten sonra en güzelinin anı anlatmak olduğuna karar verdim. Böylece sabah yaptığımız harika kahvaltıdan bir kaç kare ve bir kaç yorum ile açılışı yapıyorum.

Bildiğiniz üzere son birkaç zamandır sağlıklı yaşam ve beslenme üzerine araştırmalar yapıyorum. Kısmetse ara ara edindiğim bilgileri sizlerle de paylaşmayı düşünüyorum. Okudukça ne kadar yanlış yaşadığımızı ve beslendiğimizi farkettim. Bu bilgilere binaen simit+çay eşliğinde yaptığım mütevazi kahvaltıları bırakarak daha zenginleştirdiğim sağlıklı menüler hazırlamaya başladım. Kevsercim ile beraber her sabah, özveri ile abartarak getirdiğimiz zengin kahvaltılardan birini de bu sabah yaptık. Öyle ki duyan geldi diyebilirim:) Marul, dereotu, köy tereyağı, siyah-yeşil zeytin, kaşar, beyaz peynir, incir reçeli, bal ve kepek-köy ekmeği eşliğinde harika bir kahvaltı yaptık. İşte size 1-2 resim:) E bize de afiyet olsun:)





1 yorum:

  1. ooohhh bir doyduk elhm..
    inş. öğrendiklerimizi uygulamak nasib olur.

    YanıtlaSil